Upozornenie pre používateľov zariadení Apple !

Pre používateľov apple zariadení s macOS je nutné postupovať podľa tohto návodu:

1. Stiahnite si program Pomoc na diaľku

Neinštalačná verzia / neinštaluje sa, spustí sa po stiahnutí súboru
Inštalačná verzia / nainštaluje sa do Vášho zariadenia a budete mať ikonu programu + môžete využiť službu okamžite bez ďalšej inštalácie

2. Po stiahnutí a spustení programu je nutné povoliť program v Nastaveniach (Bezpečnosť a súkromie) a následne vybrať v ľavom menu Prístupnosť a povoliť program TeamViewer.

3. V prípade, že Vám nejde zakliknúť povolenie, je potrebné kliknúť na žltý zámok v ľavom dolnom rohu.

4. Povolením tejto akcie je následne potrebné vykonať reštart zariadenia.

5. Bez reštartu Vášho zariadenia pripojenie nebude fungovať.

6. Znovu si program spustite a pošlite nám Vaše heslo do zariadenia z programu Pomoc na diaľku.

Alternatívnou možnosťou môže byť taktiež použitie software AnyDesk (alternatíva k teamviewer)

Podrobné inštrukcie pre macOS Mojave a Catalina: community.teamviewer.com