Upozornenie pre používateľov zariadení Apple !
Pre používateľov apple zariadení s macOS je nutné postupovať podľa tohto návodu:
1. Stiahnite si program Pomoc na diaľku
Neinštalačná verzia / neinštaluje sa, spustí sa po stiahnutí súboru
Inštalačná verzia / nainštaluje sa do Vášho zariadenia a budete mať ikonu programu + môžete využiť službu okamžite bez ďalšej inštalácie
2. Po stiahnutí a spustení programu je nutné povoliť program v Nastaveniach (Bezpečnosť a súkromie) a následne vybrať v ľavom menu Prístupnosť a povoliť program TeamViewer.
3. V prípade, že Vám nejde zakliknúť povolenie, je potrebné kliknúť na žltý zámok v ľavom dolnom rohu.
4. Povolením tejto akcie je následne potrebné vykonať reštart zariadenia.
5. Bez reštartu Vášho zariadenia pripojenie nebude fungovať.
6. Znovu si program spustite a pošlite nám Vaše heslo do zariadenia z programu Pomoc na diaľku.
Alternatívnou možnosťou môže byť taktiež použitie software AnyDesk (alternatíva k teamviewer)
Podrobné inštrukcie pre macOS Mojave a Catalina: community.teamviewer.com